Naša spoločnosť MDA Economy s.r.o. ponúka balíky služieb, zostavené na mieru pre rôzne podnikateľské subjekty. V cene každého balíka je zahrnuté vedenie účtovníctva, spracovanie a podanie daňového priznania a ďalšie služby podľa príslušného balíka. Vo vybraných balíkoch ponúkame spracovanie miezd, spracovanie DPH a kontrolingové činnosti.
Viac o obsahu ponúkaných služieb sa dočítate TU.
Čo je to paušálne vedenie účtovníctva?
Vedenie účtovníctva na báze mesačnej platby za príslušný balík služieb, ktorý si účtovná jednotka vyberie a zodpovedá rozsahu poskytovaných služieb. Vo väčšine prípadov ide o mesačné spracovanie účtovných dokladov, vrátane spracovania miezd a DPH.
Výhodou paušálneho vedenia účtovníctva je pravidelný kontakt klienta s účtovníkom, optimalizovanie nákladov na vedenie účtovníctva a rozloženie nákladov v čase.
Balíky vedenia účtovníctva zahŕňajú spracovanie a podanie daňového priznania a vystavenie všetkých povinných dokumentov k uzatvoreniu účtovného obdobia.
Vaša jediná povinnosť je odovzdať doklady do 10. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Pozrite si prehľad našich balíkov
Ceny balíkov sú pevné, klienti môžu využiť rôzne zľavy, ktoré uvádzame v časti Benefity. Zľavy nie je možné kombinovať a uplatniť na služby nad rámec balíka. Nad rámec balíka ponúkame pre našich paušálnych klientov tieto služby:
Ako vybrať správny balík?
Veľkosť balíka určuje rozsah Vášho podnikania. Každý balík obsahuje 3 základné atribúty – zaúčtovanie dokladov, zaúčtovanie miezd a spracovanie DPH. Pri určení správnej veľkosti balíka je kľúčové zistiť predpokladaný počet dokladov, počet zamestnancov a či klient je platiteľ / neplatiteľ DPH.
S výberom veľkosti balíka Vám vždy ochotne poradí náš tím!
Čo ak prekročím počet dokladov v balíku?
Nič sa nedeje! Klient môže ostať pri aktuálnom balíku, faktúra za poskytovanie vedenia účtovníctva sa však môže líšiť z dôvodu služieb nad rámec balíka, ktoré uvádzame v cenníku.
Ako zistíte, že je čas zmeniť balík? Jednoducho! V prípade zvýšenia alebo zníženia rozsahu vášho účtovníctva, ktoré sa bude opakovať 3 mesiace po sebe Vás upozorníme prostredníctvom e-mailu.
Ak klient predpokladá prekročenie dokladov a požaduje väčší balík, môže nás o tom informovať e-mailom a jeho požiadavke bude vyhovené.
Rovnako klient môže požiadať o menší balík, ak predpokladá počet dokladov zodpovedajúci menšiemu balíku.
Neviete si predstaviť ako naše balíky fungujú? Prinášame pár praktických príkladov
1. Klient má štandardne zaúčtovaných do 50 položiek v účtovnom denníku. Je neplatiteľom DPH a nemá žiadnych zamestnancov. V mesiaci december stúpne počet položiek na 70. RIEŠENIE: Účtovná jednotka zaplatí za príslušný balík XS 65 € a 30 € za služby nad rámec balíka. Ak sa situácia bude opakovať a počet položiek sa bude zvyšovať 3 mesiace po sebe, zvážime prechod na vyšší balík.
2. Klient má nasledovný rozsah účtovníctva: 80 položiek v účtovnom denníku, 1 zamestnanec, neplatiteľ DPH ale registrovaný podľa § 7a Zákona o DPH a v danom mesiac potrebuje podať Daňové priznanie k DPH. RIEŠENIE: Keďže táto účtovná jednotka potrebuje 80 zápisov a spracovanie miezd ideálny je balík S. Následne budú fakturované nasledovné služby: spracovanie mzdy 1 zamestnanca, spracovanie daňového priznania k DPH. Výslednou sumou teda bude 135 € za balík S a 25 € za služby nad rámec balíka.
3. Klient využíval dlhodobo služby Balíka M, je platiteľ DPH a má 5 zamestnancov. Štandardne platil 255 € za balík M a 25 € za spracovanie miezd svojim piatim zamestnancom. Nastala situácia kedy 3 mesiace po sebe klesol počet položiek na 90. RIEŠENIE: Klienta sme kontaktovali s návrhom znížiť paušálnu platbu na balík S. Klient z dôvodu predpokladania dlhodobého poklesu účtovných dokladov súhlasil a jeho mesačný náklad na účtovníctvo bude predstavovať 135 € za balík S a 25 € za služby nad rámec balíka.
4. Klient nás kontaktoval a poprosil o pomoc s výberom vhodného balíka pre jeho firmu. Rozsah účtovníctva: 10 položiek mesačne, neplatiteľ DPH a 1 zamestnanec. RIEŠENIE: Vzhľadom na malý rozsah účtovníctva ponúkneme klientovi jednorazové spracovanie účtovníctva na mesačnej báze (zamestnanec) za ktorú zaplatí: 15 € za zaúčtovanie 10 položiek, 20 € za spracovanie výkazov za zamestnanca a 5 € za spracovanie mzdy pre zamestnanca. Náklady za účtovníctvo budú odzrkadľovať rozsah účtovníctva v každom mesiaci. Na konci účtovného obdobia klient zaplatí za spracovanie daňového priznania.
Nezabudnite, že z paušálneho poplatku môžete získať zľavu. Viac informácii v časti Benefity.
Nepotrebujete paušál? Máme riešenie aj pre Vás!
Naša účtovnícka kancelária ponúka aj jednorazové spracovanie účtovníctva. Viac sa dozviete TU.